atelier Romana

atelier Romana

středa 3. září 2014

atelier Romana - nový web......

Moje milé, tak dnes je konečně ten den....
Jsou tady moje nové webové stránky atelieru Romana
              http://atelierromana.cz/
pod ikonou na pravé straně najdete obrázek, klikněte a jste tam......

postupně jsem zdolala a naučila se hodně nových věcí okolo stránky a
za pomoc s tímhle projektem moc děkuji synovi, který celý web postavil 
a ještě měl trpělivost všechno mě naučit.....
Novinkou webu je fórum, kde jak doufám se v krátké době začnou scházet švadlenky a milovnice šitých panenek....

Další novinkou webu je projekt Z kousku látky.
Jedná se o internetový měsíčník nejen se školou šití.
Vše se dozvíte právě v této sekci.
Zářijové číslo je připravené.

Samozřejmě je tady i nový E-shop.
 
Pokusila jsem se vytvořit stránku něco jako kávu 3v1, posuďte sami jestli se mi to podařilo.
Stále na stránce pracuju a budu ráda i za Vaše náměty, co by se Vám tam ještě líbilo.
Tak si prosím uvařte kávičku a vstupte.......

Žádné komentáře:

Okomentovat