atelier Romana

atelier Romana

pondělí 30. ledna 2012

Velikonoční vábení




8 komentářů:

  1. Romanko ,každý den tady nakouknu a dychtivě čekám ,co tady přibude nového a krásného.Už na mne tady dýchlo jaro..:-)) slepičky jsou krásné. (zítra zase nakouknu a pozítří také a popozítří a .....:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daško ,to mě moc těší ,tak já se budu snažit ,aby tady zítra ,pozítří a popozítří a...zase něco bylo.To je vážně moc milé , moc děkuju a budu se těšit.....

      Vymazat
  2. Krásně vábíš, ale já v tom mrazu nemám na velikonoce ani pomyšlení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne ,někdy lituju ,že nemáme pec,já bych tam zalezla a nevylezla,papa a děkuju....

      Vymazat
  3. Ay!!!! Que guays!!! Me gustan. Felicidades!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Che Meraviglia!!!! Complimenti sei bravissima! Un saluto Benedetta

    OdpovědětVymazat